Kundetilfredshet

Kundeundersøkelsen gjennomført i 2016 viser svært høy kundetilfredshet. For andre året på rad får Aase gjennomgående meget gode resultater.

Hovedpunkter

  • 97% mener Aase leverer bedre en sammenlignbare aktører
  • 95% av alle spurte mener Aase gjør byggherre rollen enklere
  • 90% av respondentene vil anbefale Aase til andre i sitt nettverk
  • Over 8 av 10 svarer at de får god verdi ved å samarbeide med Aase
  • Kompetanse, kvalitet, effektivitet og samarbeid – Aase scorer i øvre del av skala på alle punkter (fra 4-6 på skala 1-6 der 6 er best)

Vi får gjennomgående meget gode tilbakemeldinger, og kundene oppgir blant annet at de opplever oss som en kompetent samarbeidspartner det er lett å samarbeide med. I tillegg viser undersøkelsen at byggherrene synes at vi gjør jobben deres enklere.

Kundene opplever også at vi holder god kvalitet på våre leveranser, at våre ansatte er effektive og at de får valuta for pengene.